joi, 24 iunie 2010

Invitatii pe Lockerz !?!?!?!

Lockerz.com, este un site ce a fost infiintat in luna martie a anului 2009. Scopul acestui site este cel de a strange puncte, numite PTZ, iar cu punctele acumulate, puteti achizitiona diverse produse (tricorui, motoscutere, electronice, wallpapere, etc.).

Cum fac puncte?
Pentru a face puncte pe acest site, trebuie sa va logati zilnic (astfel primind 2 puncte), trebuie sa raspundeti zilnic la intrebarea pusa (veti primi alte 2 puncte), si se pare ca va fi implementat un sistem cu jocuri in care va trebui sa va jucati pentru a primii puncte.

De retinut este faptul ca pe acest site nu va puteti inregistra decat pe baza unei invitatii. Pentru cei ce doresc invitatii pe lockerz.com, lasa-ti adresa de e-mail la comentarii iar eu o sa va trimit o invitatie.

Succes la PTz!

54 comentarii:

Anonim spunea...

calin.strutter@yahoo.com

George spunea...

Ti-am trimis "calin.strutter@yahoo.com"

Victoria Mirela spunea...

Si eu as vrea sa acumulez cat mai multe puncte PTZ.

GriGoo spunea...

Iti multumim ca ne ajuti! th3_shadow.master@yahoo.com

Anonim spunea...

florin_09hd@yahoo.com

Masini de vanzare spunea...

Multumim frumos..!!

Mobilier la comanda spunea...

De asta nu stiam :d

Leasing auto spunea...

Multumim again..:)

Masina de spalat spunea...

like! thx;)

Invitatii nunta spunea...

Multumim frumos pt ajutor!

Magazine online spunea...

Nici nu stiam ce este :D :D

Oferte revelion spunea...

Mi se pare interesant..:)

Aparate aer conditionat spunea...

nu stiam asa ceva...interesant!

Inchiriere masini spunea...

Nu am auzit pana acum de asta :D

Scutere de vanzare spunea...

:) n am auzit de asta si nici nu am incercat pana acum..

Apartamente de vanzare spunea...

Am sa incerc si eu :)

Excursie spunea...

nu stiam despre aceastasi o sa incerc si eu!~

Vanzari auto spunea...

Am primit si eu invitatie...:) dar nu cred in asa ceva..

Telefoane mobile spunea...

Foarte tare,nu stiam de asta!!:)

Produse cosmetice spunea...

E bine de stiut :P

Amenajari interioare spunea...

nu stiu exact ce pot face cu aceasta invitatie k nu am auzit ink de site:)

Bijuterii argint spunea...

Nu cunosc :D

Spatii comerciale spunea...

Bine de stiut:)

Masaj erotic spunea...

interesant dar nu mi-as face cont pe asa ceva

Proiecte de case spunea...

E bine de stiut!

Case de lemn spunea...

imi place cum suna!

Echipamente spunea...

Bine de stiut:)

Usi exterior spunea...

E foarte bine de stiut..nu stiam lucrurile acestea,a incercat cineva?:)

Ceasuri spunea...

merci!:)

Cadou spunea...

Super :)

Cursuri contabilitate spunea...

nu stiam de el!

Panouri solare spunea...

Nu ma pasioneaza...dar este bine de stiut ;)

Agentie imobiliara spunea...

am incercat si eu sa ma joc pe el, sa strang punctele, dar nu mi-a iesit :) dureaza prea mult :(

Scoala soferi spunea...

Da..nu stiu ce e asta!:|

Camere supraveghere spunea...

Frumos din partea ta ;)

Parfumuri online spunea...

Nu cred ca ma tenteaza :P

Scaune spunea...

fOARTE BINE DE STIUT!

Tratamente naturiste spunea...

Super dar nu e pt mine..:(

Garsoniere de vanzare spunea...

bine de stiut

Vile de vanzare spunea...

Nici nu stiam de asta pana acum :)

Piese auto spunea...

Nu cred ca imi serveste la ceva treaba asta :p

Cazare pensiune spunea...

Am retinut :)

Laptop ieftin spunea...

interesant!

Vanzari terenuri spunea...

Unde nu stiu nu ma bag:!)

Cazare Brasov spunea...

Interesant dar nu este pentru mine :P

Jucarii copii spunea...

I m not really into it..

Centrale termince pe gaz spunea...

O idee buna :)

Cazare Sinaia spunea...

Este bine de stiut totusi...desi nu cred ca am nevoie :P

Filmare nunta spunea...

Pana acum nici nu am stiut despre ce este vorba:D

Hosting gratis spunea...

Multumim frumos :)

Idei de afaceri spunea...

Buna initiativa

Dame de companie spunea...

nu mai tin minte exact dar cu ce se ocupa acest site???

Cursuri engleza spunea...

Am primit si eu ..dar nu prea m-a interesat!

cazarepensiuni spunea...

Mai este de actualitate?

Trimiteți un comentariu