duminică, 18 aprilie 2010

Cum sa iti faci un tech deck/fingerboard (mini-skate)

Unelte:
-Carton
-Lipici
-Roti (de la o masinuta mai mica)
-O poza* scoasa la imprimanta ca asta


(Pasul I) Ok, dupa ce aveti aceste obiecte, incepeti prin a decupa cartonul in forma unui skate.
(Pasul II) Apoi luati rotile de la o masina si rupetile in doua ca sa fie 2 si 2.
(Pasul III) Luati cartonul decupat si indoitil la capete.
(Pasul IV) Lipiti rotile de o parte si de alta a cartonului.
(Pasul V)* Decupati imaginea skate-ului pe care il vreti si lipiti-l pe skate.

Si gata, aveti un fingerboard.
Ar trebui sa arate ca in imaginile urmatoare:

(*= Optional)

9 comentarii:

Petrisor spunea...

eu am tech deck adevarat.mi-am facut unu ca asta si am dat un flip.l-am stricat din prima

Anonim spunea...

stiu nu tin astea facute
mai bune is astea originale
eu am 4 techh deck de vreo un an si inca is bune

Anonim spunea...

mai bine faci un toturial despre rampi sau altceva

Geamuri termopan spunea...

foarte tare;))like!

Credite ipotecare spunea...

Este o idee destul de buna ;)

Gresie spunea...

Foarte tare :)

valyboy1 spunea...

stiu ceva mai bun pentru deck::1)puneti un tech deck pe o foaie cartonata si conturati aceasta forma de 8 ori 2)conturati locul suruburilior cu o surubernita 3) downloadati o poza si lipitio pe sk8 4)lipiti pe rand toate foile cu aracet 5)puneti smirghel pe sk8 si decupati forma si smirghelul se lipeste cu aracet(puneti mult aracet).....iar acum sk8-ul este foarte moale 6)punetil intr-o carte groasa..(dex)..iar a doua zi se va intari foarte tare si va fi perfect ca sa ii pui roti

Anonim spunea...

bai nu tai doar un skate 7 forme si dupa le lipesti intre ele

Cazare Sinaia spunea...

Foarte interesanta ideea pentru cei carora le place si au rabdare sa confectioneze!

Trimiteți un comentariu